بابونه

متن مرتبط با «گرفته» در سایت بابونه نوشته شده است

دلم گرفته

  • نیلوبلاگ

    xa0 دل آدم كه بگيردفرق نمي كند صبح باشد يا نيمه هاي شبدلت يکجور عميقی ميخواهد که بروي يا بيايدبنشيند كنار تنهايي ات، چاي بنوشيد، گپ بزنيد،ستاره ها را نشان هم دهيد و ساعتي به لختي دنيا بخنديد.دل آدم كه بگيردفرق نمي كند از چه کسی يا چه چیزی بگيرددلت يکجوري حساس ميشودکه باران هم كه بيايد باز ميخواهي گريه كنياصلا دلت غنج ميرودكه بروي يک گوشه اي زانوي غمت را بغل كنيگل هاي قالي را بشماريو هي فحش بدهي به د...

    ادامه مطلب