من بايد از اول عاشق شهريور مي شدم
شهريور خودش چهار فصل است
كودكي هاي بهار رو بدوش مي كشد
دل نگران پاييز مي شود
حرفهاي زمستان دلش را مي لرزاند
و غم تابستان را بدوش مي كشد
براي همه سالها خواهم نوشت
تو مال هر ماهي كه باشي
به شهريور تعلق داري ... #پيمان زنديه
بابونه ...ما را در سایت بابونه دنبال میکنید
برچسب: شهريور, نویسنده: بازدید: 41