Peyman Zandiyeh, [07.11.17 20:01]
گاهی فقط دلت می خواهد بنویسی انگار کاریه که باید انجامش بدی . نه سوژه ی مناسبی هست و نه حرف بدرد بخوری داری فقط دلت هوس کرده بنویسه .. هوای حوصله گاهی اینقدر ابری میشه که دلت میگیره از هر چی نبودن لعنتیه .. دلت هوای تازه می خواد یا خبر خوش .مملکت جوری شده که آدم یه افسردگی ظریف را ته دلش تجربه می کنه وقتی خوشحالی خودت خجالت می کشی. اصلا انگار صبح که پامیشی یه مرگت نباشه یه جای کار اشکال داره .نوشتن برای من حکم داروی افسردگی را داره . دلم خنک میشه و آخرش میگم اصلا به درک راه نبردیم به اکسیژن آب ... #پیمان_زندیه بابونه ...
ما را در سایت بابونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 15:20